Samlar kraft

Planerna för idag är inte stora alls, dö hemma i soffan/sängen och samla kraft för nästkommande vecka. För då är det mellandagsrea (som egentligen startar idag jag vet) så då blir det att kriga sig fram överallt och få tag i det man vill ha och behöver. Först och främst ska jag handla saker och ting til lägenheten som behövs och sedan kanske de blir lite onödiga saker som man kanske vill ha på sig till både mig och Melvin. Vem vet, kanske ska börja köpa födelsedagspresenter redan nu till honom då det är rea? Det kanske inte är en sådan dum idé. Blilligare desto bättre, med tanke på min ekonomi nu efter jul o allt. Visst att pengarna har rullat in på kontot, meen dom försvinner ju för fan lika snabbt som dom kommer in tyvärr. Men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback