Helgen

Att vara hemma och samla kraft i lördags blev inte riktigt som tänkt med tanke på att det blev en spontan utgång med Linda, Andreas och Robert. Jag ville komma på andra tankar och det gjorde jag verkligen. Tanken var att vi skulle egentligen åkt till MP, men eftersom det skulle enormt mycket folk dit så sket vi i det och gick till Terassen här i Kungsängen istället. Och där var det också grymt mycket folk. På tal om mycket folk, vi fick stå i den där fucking kön i 2 timmar! Kan ni tänka er, 2 TIMMAR!!! Men tack vare en snygg vakt så fick vi komma in före dom andra tillslut, vilket var väldigt skönt. Jag kände inte mina tår vid det tillfället och min blåsa höll på att skricka när som helst.

Då vi äntligen var inne så väntade Sandra och hennes kompis Denise därinne på oss som kom dit drygt 2 timmar tidigare än oss. Snacka om sjukt kul vi hade. Vi shotade, drack, dansade och snackade. En lyckad kväll blev det trotts den långa kön.
Fick även kontakt med den omtalade vakten och vi bytte ett par ord och snackade en del. En trevlig snubbe de där.

Gårdagen blev en ordagrant lugn dag med tanke på att huvudet inte var i sitt normala tillstånd efter lördagskvällen. Så det blev massor med mys med Melvin och en del lek.

Idag är det måndag och det innebär att jag ska åka iväg och handla massor på mellandagsrean till lägenheten. Skulle eventuellt åkt med mamma men hon ligger hemma och fryser så det blir att åka själv. Inte för att det stör mig, men lite sällskap skulle inte skada. Men men, det går snabbare om man åker själv också. Fast vi får se om jag lyckas dra med mig någon.
Innan vi drar iväg så ska vi äta lunch och mysa lite så att han klarar av att sitta i vagnen ett par timmar sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback