Helg besök

Både jag och Melvin har precis ätit en rejäl frukost och nu sitter vi här och leker tillsammans till julmusik. Härligt!
Strax är det dags för lillplutten att sova lite middag och medans han gör det ska jag ta och glo på alla PH avsnitt så att jag hänger med sedan nästa vecka.

Planerna för idag är inte så många förutom att vi ska iväg till Lidl & Coop och inhandla mat, eftersom det är ekooo i kyl och frys för tillfället. Men frågan är bara om jag kommer få med all mat hem själv? Jag får väl åka fram och tillbaka flera gånger så att jag får hem allt. För alla jag känner här i området jobbar eller pluggar, så det finns ingen att fråga nu på dagen tyvärr. Men men, jag fixar det nog själv.

Senare ikväll kommer syster hit och kommer stanna här hela helgen på grund av att mor våran kommer att jobba hela helgen. Istället för att hon ska sitta hemma själv så kommer hon hit och gör oss sällskap och det är ju bara trevligt med sällskap ifrån min underbara syster.
Så det kommer bli Tacos till middag framför Idol ikväll. Kan det bli mysigare? Nix!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback