Fotograferings val

För drygt en timme sen gick Malin härifrån och jag började bädda iordning sängen, diskade och plockade iordning Melvins leksaker och stoppade honom i säng. Så nu sover lillplutten middag.

Det kom även två personer hit idag och kollade på de skadorna som finns i lägenheten och vad dom kan åtgärda. Så förhoppningsvis så blir det gjort snarast. Inte för att det är några större skador, men i alla fall. Bättre att det blir gjort så att jag inte behöver stå för några skador!

Lite senare idag så ska vi först och främst äta lunch och sedan ta bussen iväg till Bro och hälsa på Sandra och Ticke i deras nya lya. Ser fram emot att se hur långt dom kommit iordning.
Och då vi endå är i Bro ska jag förbi förskolan där och välja ut vilka fotografier vi ska ha och inte ha och sedan beställa hem dom. Det var ju ett tag sedan vi egentligen skule dit och fixa det, men det har varit lite mycket på senaste så vi inte kunnat ta oss dit. Men idag så..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback