Finbesök

Melvin och jag sitter för tillfället och myser så gott det går. Han fick för ett tag sedan lunch och snart är det dags för mig att också laga mig lite lunch, för magen börjar säga ifrån nu.

Inatt sov plutten faktiskt väldigt bra. Vaknade dock till vid 7 tiden (som vanligt) men somnade sedan om efter att jag stoppade in nappen i munnen igen. Så jag fick mig en sovmorgon fram tills halv 9. Snacka om skönt! Så idag är jag så gott som utvilad.

Har nu under förmiddagen dammsugit och plockat med grejor som låg lite här och där. Så nu är det rent igen. Det blir ju så snabbt skitigt när man har vagnen inne i lägenheten. Massor med grus och annat bajs som kommer med. Men som sagt så är det rent nu och skönt är det. Kan till och med gå barfota utan att känna massa grus under fötterna.

Om ett tag så ska vi åka och möta moster Malin för att hjälpa henne och handla hem mat som dom behöver. Sedan blir det att åka hem direkt och duscha och fixa sig någorlunda fräsch. För ikväll får vi eventuellt finbesök och det ser jag fram emot!
Har inte träffat denna snubbe på år och dag och det ska bli kul faktiskt. Så ni förstår nog att det inte blir så mycket uppdateringar ikväll och lördag förmiddag. Men det får ni stå ut med! ;)

Dags för lunch nu innan magen hungrar ihjäl...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback