En liten stund är bättre än ingenting alls

Som ni märkte blev det ingen uppdatering och det berodde på att blogg.se inte fungerade som det ska för min del, tyvärr. Så jag hade tänkt göra den uppdateringen nu istället.

Gårdagen var ett träningspass i sig. Vi skulle ju iväg till min mamma och det hade kommit enormt mycket snö och det gick knappt att komma fram med vagnen. Herregud, det tog mig kanske 20 minuter att komma ner till centrum (vanligtvis tar de 5-10 minuter) så ni förstår nog hur det såg ut.
Hos mamma satt vi i alla fall och tog oss en fika och snackade lite grann innan vi tog oss en promenad bort till Coop där vi kollade på kylskåp som vi skulle göra, men dom hade dock ingen hemkörning av dem så det blev ingen affär av det tyvärr. Men vi fick oss en del mat hem istället och det var bra det.
På hemvägen gick det lite bättre, men det var också ett träningspass men hem kom vi i alla fall.

Då lillskiten hade somnat så satt jag och glodde på tv ett tag tills att jag bestämde mig för att ta mig en dusch och ha lite spa för mig själv. Sådant som mammor behöver ibland. Gjorde ansiksmask, fixade naglarna och lite annat. Därefter blev det sängen i stort sätt direkt..

Idag är planerna inte så stora mer än att jag ska ner till Soc och lämna in några kompliterande papper som jag glömde bort att lämna in. Men det är nog det enda ärendet som vi har inplanerat idag.

Sen ikväll ska jag in till stan och möta upp min älskade vän Melika och äta middag med henne och några andra tjejer. Vi ska dock mötas väldigt sent, så det blir nog att äta middag hemma innan så gör jag dom sällskap en stund innan jag tar mig hemåt igen. Har varken ork eller pengar kvar för att gå ut ikväll så det kommer bli en kort vända i stan helt enkelt. Bättre de än att inte åka in alls och träffa dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback