5 sorters julgodis

Äntligen är all julgodis klar. Det blev totalt 5 st olika sorter. Knäck, ischoklad, mozartkulor, snöbollar & wienernougat. Och allt snackar toppen dessutom. Jag älskar allt som hör till bakning, så det är inte så konstigt att jag har det yrke som jag har! Men det är som är mindre bra är ju att jag även ÄLSKAR sötsaker... Ursh, efter jul & nyår kommer jag i alla fall köra ett stenhårt program som jag har sagt till mig själv sen 1- 2 månader tillbaka - efter jul & nyår.

Imorgon blir det att griljera julskinka för första gången så vi håller tummarna på att det blir lika lyckat som det blev med godiset. Men hur svårt kan det egentligen vara? Eeh det får bli morgondagens projekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback