4:e advent

Dagens planer blev som jag hade tänkt mig. Lussebullarna bakades och städningen blev också av, skönt. Dock var det inte mycket som var inplanerat men i alla fall. Den resterande tiden har vi busat runt på golvet och i stort sätt jagat varann. Väldigt kul har vi haft det!

Nu sover Melvin och har gjort det ett tag. Han kommer nog sova gott inatt efter allt lekande.
När han nu sover ska jag ta och koppla av en stund innan jag själv också ska krypa ner i sängen. Det blir aldrig någon tidig kväll, jag säger mig själv varje kväll "idag blir det en tidig kväll" men icke san icke. Kommer alltid i säng mellan 23- 01. Men men, skärpning Emily!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback