Tankar om en förändring

Gokväll på er allesammans!

Hur är det med er idag? Med mig och Melvin är det toppen, trotts att jag då är svin trött men jag överlever.
Idag har vi inte gjort något speciellt utan vi har mest varit hemma bara och tagit det lugnt, fast en liten promenad fick vi oss bort till Coop där vi dels handlade två st svarta lådor att ha Melvins blöjor och resterade saker innuti, och sedan lite andra småsaker.

Just nu sitter jag här vid datorn med Melvin hängandes vid tutten min och funderar på den kommande veckan. Jag är lite trött på att jag har dessa graviditetskilona kvar nu, eller jaa hälften av de. Så jag tänkte göra ett startryck imorgon och sluta med dessa små godispåsarna eller vad det nu kan vara för onyttigt jag får i mig och istället äta nyttigare och börja promenera mer än jag gör och dessutom lägga in en till två springturer i veckan utöver promenaderna. Då lär det ju bli en förändring lär man ju hoppas på!

Nej nu ska jag amma klart min guldklimp och sedan kolla på Wipeout.

Kommentarer
Postat av: Marie (MORMOR)

Ja, vi har samma önskan att gå ner i vikt. Vi kommer att klara av det som vi gjort med allting annat som vi 3 (numera 4 st + Toijji) i våran familj har beslutat att genomföra. Genom Allt!!!

Kramar Mamma/mormor

2010-04-13 @ 11:55:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback