Mys i vagnen

God förmiddag mina vänner!

Passar på att slänga in ett snabbt inlägg medans Melvin ligger och myser/sover i sin vagn. Har satt på lugn och härlig musik och det gör att han typ somnar direkt. Härligt, härligt!

Tankarna idag är inte stora. Vi ska om en liten stund gå ut på en promenad i det fina vädret, men innan dess ska han ha mat så att det inte blir protester ute då vi går. Inte för att det gör något för jag har ju alltid maten med mig. I värsta fall så får jag ju bara slänga fram tutten så blir han tyst igen. ;)
Nej men, efter att vi varit ute så får vi se om han fortfarande sover då eller inte. OM han skulle göra det, så ska jag försöka hinna med att lägga in en del bilder ifrån kameran till datorn så att ni kan få se alla de presenterna som vi fått samt underbara bilder på Melvin. Han har ju blivit så stor nu, det kanske ni såg på kortet i det förra inlägget!

Nu har det blivit dags för att ta mig något i magen innan vi går och innan Melvin vaknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback