Min första bok

Idag har vi hunnit med och städa och fixat här hemma. Snart är det dags för att tillaga lunch med tanke på att det var några timmar sedan vi åt frukost. Vad jag ska slänga ihop är frågan, tror jag ska tillaga fiskpinnar med potatis, men vi får se som sagt.

Igår var vi inne i stan och fikade och umgicks med Ellen & Lucas, vi hade en underbar tid tillsammans. Vi kollade i massa affärer och det fick följa med några prylar hem. Dels en "min första bok" till Melvin, sen ett par skit fina byxor till honom, sedan sempers magdroppar med tanke på att minifomen inte funkat så bra. Än så länge har det blivit lite bättre, vi får hopps på att det hjälper till 100% om några dagar.

I alla fall så tänkte jag göra en grov uppdatering lite senare idag om Melvin tillåter att mamma ska sitta här dvs. Nu är det dags för amning i alla fall ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback