Livet är underbart!

Sorry för kass uppdatering, men som sagt så har man knappt tid eller ork för det íbland, speciellt inte då man har barn. Men jag ska försöka bättra mig!

I alla fall så har de senaste dagarna sett i stort sett lika dana ut, förutom i onsdags då vi åkte med Melvins mormor och moster in till stan då de hade ärenden där inne. Mormor klippte och slingade håret och moster tog hål i naveln. Trotts detta små ärenden så var vi borta hela dagen så vi var helt slut när vi kom hem.
När vi var i stan i alla fall så så fick Melvin en badanka som ser ut som ett bi utav mormor och även en liten bebis med en blånapp. Hon kunde inte hålla sig ifrån att köpa dom till honom.

Sedan har veckan varit lika dan med massor med massa mys, sömnlösa nätter, skrik och bråk! Underbart det är att vara mamma! Och då menar jag verkligen det, det är verkligen helt otroligt. Jag skulle inte vilja ändra mitt liv ett dugg, för jag mår underbart av det liv jag har nu tillsammans med min prins!

Om ett tag ska vi ta oss en promenad bort till affären och handla hem påskmat till kvällens middag. Vi har de mesta dels av maten hemma, men det är lite små saker som saknas som vi ska handla hem bara. 
Men innan vi går iväg så ska jag passa på att lägga i hårfärgen i håret som jag handlade mig för 2 dagar sen men inte hunnit fått tid att kleta i. Så jag får passa på nu när han ligger och sover så sött och bara hålla tummarna på att han inte vaknar medans färgen är i dvs.

Aja, GLAD PÅSK på er allesammans ifrån oss nu! ♥

Uppdatering: Inne på Coop när vi var och handlade så köpte jag en tiger nalle till min lilla prins. Varför just en tiger, joo för jag tycker att han påminner om en tiger i sitt humör! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback