Lite paff

För drygt 2 veckor sen så fick Melvin hem ett paket igenom brevlådan och jag blev lite paff. Men när jag öppnade det och läste kortet så förstod jag vem det var ifrån. Haha, men gulligt att lämna det genom brevlådan.
Det var i alla fall ifrån mammas väninna. Var paketet innehöll var ett par jeans byxor, skit fina!



Sedan dagen efter så kom Stephanie och Benjamin hit och hälsade på. Vi satt och fikade och snackade lite skit, som vanligt med andra ord. Sen tar hon fram en present till Melvin som var en napp med hans namn på. Haha, snacka om perfekt! Jag har tänkt att köpa en med hans namn på, men så kommer hon med en till honom. Tack igen hjärtat.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback