Heldag på stan!

Vi har nyss kommit hem ifrån stan där vi först mötte upp Helen vid Globen och även Melvins pappa. Han ville träffa Melvin, så vi bestämde att han skulle komma dit så att dom fick träffas. Dock så sov Melvin, men endå. Underbart att det går åt rätt håll, än så länge i alla fall!
I alla fall så satte jag och Helen oss på ett café och snackade lite skit och hade det mysigt tills att hon var tvungen att gå och jobba. Men vi hade det trevligt den lilla tiden vi fick tillsammans.
Efter att hon gått till hennes jobb så kom Isabelle & hennes mamma och mötte upp oss inne på Lindex där jag var och handlade lite nya kläder till Melvin, en snygg mjukisdress och sedan ett par snygga jeans byxor. Sedan fick han även en jeans jacka och en snygg body i svart där det stod "New baby on the block" på utav Isabelle. Tack ännu en gång hjärtat, dom var skit fina! ♥
Därefter satte vi oss på ett fik där vi satt och snackade lite skit i några timmar tills att dom skulle röra sig hemåt.
Jag bestämde mig för att röra mig hemåt jag också, klockan var endå runt 19- tiden och Melvin började bli lite smått grinig så det passade bra.

Så nu sitter jag här hemma och tar det lugnt och ska strax ta och väcka honom och ge han mat och sedan krypa ner i sängen och sova tillsammans med prinsen. Är förtillfället aptrött efter en heldag på stan.

Gonatt på er!





Kommentarer
Postat av: BELLa

Varsegod gumman! :D

Det var underbart roligt att träffa dig (er) igen!! :)

Det får bli en middag här hemma hos oss sen !

<3

2010-04-25 @ 19:19:36
URL: http://isabellenojd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback