Feberfrossa

God morgon!

Igår eftermidddag/ kväll fick jag en fruktansvärd feberfrossa som inte alls var rolig. Satt och orkade ingenting, ville bara ligga och sova. Jaa ni vet hur man känner sig då man är sjuk. Och sen som plus på det så hade jag skit ont i tuttarna på grund av mjölkstockningen som jag tydligen hade fått, inte alls kul.
Har fortfarande lite stockning kvar, men de mesta dels har försvunnit i takt med att jag ammat, som tur är. Förhoppningsvis är det borta helt och hållet idag.

I alla fall så sitter vi nu här tillsammans och lyssnar på härlig instrumentalisk musik och Melvin älskar det, han blir helt pömsig av det. Han ser så underbar ut när han är sådär trött och bara gnuggar sig runt ögonen. Oooh det finns verkligen inte ord som täcker kärleken till honom, den är verkligen enorm! ♥

Lite senare idag så ska vi ta och gå ut på våran dagliga promenad och sedan får vi se hur dagen ser ut för oss. Jag tror nog att det får bli en lugn dag med tanke på att jag inte vill ha någon stockning igen. Men men, först och främst ska jag ta och äta lite frukost så att jag får lite energi i mig. Vi hörs eventuellt lite senare!

Juste, visst var presenterna fina som Melvin fått? :)

Kommentarer
Postat av: malin lillasyster

ja hans kläder var jättefina, och ännu finare på! lill prinsen som gillar att skrika öronen utav en stressig moster<3

2010-04-28 @ 23:41:35
URL: http://tegelunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback