Det känns i brösten!

Idag har storstädat samt tvättat en del kläder. Det behövdes att få bort allt damm och äckel ifrån golv och mödler. Som tur är så städade både mormor och moster också nu är det rent i hela lägenheten och det känns verkligen under fötterna när vi går nu på golvet, en underbar känsla!

Efter att vi hållt på och fixat här i lägenheten så klädde vi på oss och tog en promenad bort till Coop där vi inhandlade de ingredienser som saknades till kvällens middag som blev tacos. Den maträtten kan man äta hur mycket som helst av utan att man tröttna, de är verkligen as gott.

I alla fall så har jag precis tagit mig en dusch och bäddat nytt i sängen, det är nästan så att jag längtar till att lägga mig i den fräscha sängen och bara mysa. Men än ska jag inte lägga mig för det är fredag och då är det mys med mormor och moster i soffan framför tv med Melvin sovandes på ens bröst, mys kallas det! Fast just nu ligger han och myser med mormor, men jag måste tyvärr väcka honom snart och ge honom hans kvällsmat. Känner att det börjar bli dags i brösten, haha!

Nej nu är det dags för att fortsätta och mysa framför tv med min underbara familj! ♥



Den fina bodyn har morster Malin sytt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback