BVC kontroll

Som ni märkt har det inte blivit så mycket uppdatering, men det har berott på att Melvin inte varit på sitt bästa humör och inte låtit mig sova eller gjort något annat än att ha honom i min famn. Som inatt tillexempel har jag fått mig 3 timmars sömn, men jag ska inte klaga för jag älskar min son! 

Idag var det dags för ytterligare ett besök hos BVC på en liten kontroll där vi fick träffa läkaren och hon kollade honom och allt såg helt bra ut på honom. Skönt att veta det. Har varit lite orolig över en del saker, men jag har tagit tillfället i akt och skrivit ner allt jag undrat och ställde alla frågorna direkt istället för att gå och grubbla över dem. Så det skänns skönt att få ha fått svar på de man undrat över. Vi mätte och vägde självklart Melvin idag också och han är nu 57cm lång och väger på gramet 5kg. En stor kille är han, men endå känns han så liten fortfarande. :)

Efter att vi varit där så gick vi förbi BM som följde upp mig och min graviditet ifrån början till slut och tog tillfället i akt att boka en återbesökstid hos henne medans vi endå var där. Så vi ska dit om drygt en månad och prata med henne, så det ska bli trevligt.

För tillfället så sitter jag här och unnar mig själv lite tid medans moster myser med Melvin, men bara för att jag skrev det nu så började han protestera. Så jag ska gå till min älskling och ge honom hans kvällsdos med mat och sedan hoppas på några timmars sömn.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback