Sovrutinerna som bort blåst?

Melvin försöker att sova i sängen och Cornelia sitter i barnmatatolen och leker medans vi föräldrar sitter och umgås med varandra. Vi får hoppas att Melvin somnar snart, i alla fall så att han får sova i 30 min. Annars blir han så jobbig och gnällig. Hoppas han får sova snart. Stackars lilla prinsen!

Om ett par timmar ska vi åka iväg till Linköping och köpa en bilbarnatol till Cornelia och sedan åka hem igen. En snabb vistelse i en till stad. Tanken var att vi skulle kolla i affärerna där innan, men vi hinner det dock inte idag, med tanke på att vi ska vara där vid 15. Så det blir bara fram och tillbaka.

Vad vi hittar på ikväll är en bra fråga. Det blir väl som igår kväll. Bråka brnen till sängs. Jag hoppas hoppas att Melvins rutiner INTE kommer rubbas på grund av att vi är här och att han inte kan sova ordentligt. Annars är det att börja om med rutinerna. Fyfan alltså om det blir så!
Aja, ska inte säga förmycket innan något inträffat. Ena sov rutinen är rubbad dvs. sovtiden vid 9- 11. Han har än inte somnat och det har endå gått snart 2 timmar..... Suck!

Nej nu ska jag ta och börja fixa iordning mig inför dagen ärenden. Hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback