Kurvan håller sin bana

Melvin sover just nu och har gjort det i drygt en timme. Förhoppningsvis kommer han att sova hela natten nu och inte vakna upp ett antal gånger som han gjort dom 2- 3 senaste dagarna.
Jag som hoppades igår på att få sova ut, men nej. Istället så blev man väckt 3 gånger. Så vi får se om det blir en bättre natt inatt.

Sitter just nu i soffan med tända ljus och kollar på Biggest loser Sverige. Det är verkligen skönt att kunna sitta ensam en stund på kvällen och bara vara och njuta av livet, innan man går och lägger sig för kvällen brevid sin älskling.

Tidigare idag så hade vi tid på BVC med en 8 månaders kontroll. Vi pratade om hur allt går med Melvin och om hans utveckling. Och allt går ju utmärkt förutom hans sömn dom senaste dagarna. Vi vägde och mätte självklart honom också, och nu väger han 10.280g & är 73.4cm lång. Han växer och växer och håller sin kurva helt perfekt. Vilket gör mig väldigt stolt och glad.

Från det ena till det andra, så ska jag nu återgå till mitt kvällsmys innan det blir sängen. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback