Emot kallare tider

Gomorgon allesamman!

Sitter och tar det lugnt vid datorn medans Melvin ligger och vilar. Det blev inte av att vi åkte hem till oss igår, med tanke på lite onständigheter uppstod. Men men, idag kommer vi i alla fall åka hem. Har en hel del som ska med, så jag håller tummarna på att jag får med mig allt. Får annars lägga en påse under vagnen och sedan fiffla in en annan bakom vagnen och hålla dom resterande två i händerna. Haha, jag kommer se ut som värsta packåsnan!

Idag är det inte så mycket planer mer än att vi ska hemåt. Sedan får vi se om vi eventuellt träffar Linda och Elvira en stund. Skulle vara trevligt att få träffa dom och mysa med barnen. Men det återstår att se senare.

Alltså shit vad kallt det är ute nu, redan -3 grader! Och det betyder att jag MÅSTE handla Melvin en ny jacka eller en overall. Det sägs ju att denna vintern kommer bli den värsta på år hundranden. Men jag undrar om man ska tro på det eller om det bara är massa snack som går. Även om det är snack eller inte så måster jag i alla fall handla honom ett varmare ytterplagg snarast!
Har funderat på denna, men är inte helt hundra ännu. Vad tycker ni, är den snygg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback