Söndags seg

Idag så har vi bara varit hemma och tagit det lugnt framför tv. Kollade nyss på Idol reprisen från i fredags eftersom man knappt kollade på den när tjejorna var här. Melvin ligger just nu och sover middag och jag passar på att skriva klart det sista med den "lilla" uppdateringen. Skönt att man fått ner allt så att men kan återblicka och minnas vad man gjort.

Mamma ringde nyss och berättade att hon bokat ett nytt datum för dopet till Melvin som jag bad henne göra, hon mindes inte vilket datum som prästen sa att det gick, men i november blir det i alla fall. Så det är bara att sätta igång och fixa om allt som förr då dopet skulle vara. Men alla som jag bjöd förra gången kommer inte bli bjudna denna gång med tanke på att en del "vänner" inte är mina vänner längre och finns ingen mening med att bjuda över falska människor. Jag ser verkligen fram emot att ha dopet för Melvin och hoppas på att det kommer bli hur mysigt som helst.

Om en stund ska jag ta och hoppa in i duschen eller så klär jag bara på mig och duschar senare ikväll hemma hos oss. Jag har en del saker som sak med oss dit bort, så jag vet inte om jag kommer få med mig allt. Om inte så får jag åka tillbaka hit imorgon och hämta resterande. Men det är ett senare projekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback