På besök

Igår hade jag varken tid eller ork att uppdatera, men nu sitter jag hemma hos min mamma och passar då på att uppdatera lite grann. Har fyllt på eftersom med bilder, så det är bara att skrolla ner så ser ni en del bilder.

Men men igår så var vi hemma i stort sätt hela dagen och busade dagen lång tills att det blev dags för oss att bege oss tillsammans med min lägenhets "partner" till Willy´s och handla inför kvällen och en del inför månaden. Vi skulle äta tacos tillsammans och glo på Idol. Så vi handlade med oss det som saknades till tacosen och sedan, julmust och lite godis tills kvällen. En riktig härlig kväll var det. Synd att Idol var så kasst som det var igår, men men hoppas på bättre tema nästa vecka!

Idag har vi också i stort sätt bara tagit det lungt och bara varit hemma, i alla fall på förmiddagen. För vid 13- tiden åkte vi hitåt och mötte moster Malin vid busshållsplatsen då vi tog oss en liten promenad bort till Coop där vi handlade lite småsaker. Köpte på mig lite småkakor som jag ska ha till dopet och sedan några andra småsaker som jag behöver till hemmet. Lika bra att köpa på sig lite pö om pö istället för att lägga ut allt direkt sen.

Nu sitter jag i alla fall och väntar på att Malin och Melvin ska komma tillbaka ifrån deras promenad som dom tagit tillsammans. Ringde Malin för en stund sedan och då hade tydligen Melvin somnat. Stackaren var super trött. Han har inte sovit någon middag i eftermiddags så han var nog aptrött. Dock är det inge bra att han sover nu, för då dom kommer tillbaka så är det dags för middag och seen får han sova. Men men lite förändring får det väl bli idag.

Aja, nu ska jag ut och ta mig en cigg. Vi hörs evetuellt av senare ikväll, annars imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback