I väntan

Äntligen! 15 minuter senare kommer jag in på bloggen. Det är inte den bästa teckningen här i lägenheten, men såhär segt har det aldrig gått!

Aja, ligger just nu i soffan och väntar på att Melvin ska vakna så att vi sedan kan äta lunch tillsammans och sedan bege oss till mormor Marie, där vi kommer spendera eftermiddagen/kvällen. Det ska bli kul och mysigt. Men vi kommer att åka hem senare ikväll i alla fall, känns skönast så.

Igår hade jag och Melvin en mysdag tillsammans med massa bus och lek. Att älska någon så mycket som jag älskar honom går inte, kärleken är enorm!

Jag passade även på att baka snickers kakor igår inför dopet så det skulle bli klart och mindre att göra sen. Så det står nu i frysen inpackat och klart. Sen är det bara bullar och kärleksmums kvar och självklart speciall tårtan jag ska baka. Men det fixar jag längre fram då dopet närmar sig.

Nu ska jag faktiskt ta och börja med lunchen så vi bara kan sätta oss och äta sen. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback