Hemma dag

Ligger och funderar på vad jag och Melvin ska hitta på för mysigt idag. Det kommer nog bli en heldag hemma med massa bus och lek tillsammans. Skönt att bara vara hemma och ta det lugnt en dag istället för att åka runt och hitta på saker utomhus hela tiden.

Påtal om utomhus så har jag ju beställt en overall till Melvin som vi hämtade ut igår. Men när vi kommer hem och prövar den så är den föör stor. Så det blir att skicka tillbaka den och beställa hem en ny i en mindre storlek. Det börjar ju bli riktigt kallt ute nu, så det var synd att den var för stor. Men men, bara att vänta tills den nya kommer hem i en mindre storlek.

Ikväll när Melvin somnat så hade jag tänkt baka lite mer inför dopet. Om jag har alla ingredienserna hemma det vill säga. Annars får det vänta tills imorgon eller nästa vecka.
Lika bra att gå och kolla direkt om allt finns hemma.

Bilder från då vi träffade Linda & Elvira.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback