Den första summeringen

Som ni märkt så har jag inte uppdaterat på ett väldigt bra tag och det beror ju på att jag inte har någon internet till datorn i min lägenhet. Visst skulle jag kunna blogga från mobilen men det tar sin lilla tid. Men jag ska försöka mig på det så att ni hänger med våran vardag och Melvins utveckling.

Jag kan börja med att berätta om vad vi har gjort den senaste tiden så ni vet lite grann.
Förra veckan så minns jag inte så mycket vad vi gjort om jag ska vara ärlig. Vi var nog mesta dels hemma och tog det lugnt och tvättade och fixade. Förutom på lördagen (den 2/10) då vi åkte in till Nacka och träffade Mikaela, Chris och deras barn. Tanken var att vi skulle åka hem på kvällen, men vi blev kvar över natten.
Dagen därpå åkte jag sedan iväg till stan för att möta upp syster och mamma vid Immanuels kyrkan där vi satt med och lyssnade på gospelkören. Det är en vän till mamma som var här på besök ifrån Chicago så det var lite roligt.
Sen minns jag inte så mycket mer från den veckan, så jag fortsätter och summerar denna vecka som just varit istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback