Bokat & betalt!

För ett tag sedan så bokade och betalade jag en resa till Norrköping. Ska åka dit redan nästa vecka och stanna där i 4 dagar. Härligt att komma bort ett tag. Vad vi ska göra i Norrköping undrar ni nog. Joo vi ska dit och hälsa på en tjejkompis och hennes dotter. Ser verkligen fram emot att få komma hem till henne och se hur hon bor och dels få umgås med henne och hennes dotter.

Vad jag och Melvin ska göra idag är faktiskt inget speciellt, förutom att busa och mysa massor. Förtillfället ligger han och vilar och jag sitter faktiskt och läser i några böcker som vi fick med oss från BVC igår. Lite fakta och information om barn och säkerhet. Trotts att allt egentligen är sunt förnufft så kanske det står någonting som man inte vet eller tänker på.

Lite senare idag eller om jag gör det nu direkt så måste jag ringa en del samtal och redigera mitt kontonummer så mina pengar inte kommer på vift. Sen måste jag även ringa till Upplands Brohus och fråga dom en del, om bland annat om de fått min ansökan ännu.

Lika bra att jag sätter igång direkt så jag får allt detta gjort innan Melvin vaknar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback