2 kg Choklad

Idag är det fredag och det innebär fredagsmys framför Idol med massa gott att mumsa i sig. Trotts att jag har drygt 2 kg choklad hemma så sitter jag och mumsar i mig jordnötter.

Varför jag har så mycket choklad hemma är ju på grund av att vi var på chokladmässan idag och jag handlade på mig en hel del. Dels för att jag älskar choklad och dels för att jag ville ha ett litet lager hemma. Och det har jag ju nu minst sagt.
Synd att jag inte kan lägga upp bilder genom mobilen här på bloggen så ni kunde se lite fina bilder ifrån mässan. Men men, får lägga upp dom senare då jag sitter vid en dator.

När vi strosade runt bland all choklad träffade jag på massor av människor jag känner, vilket gjorde mässan ännu bättre. Träffade dels hela jobbet, gamla vänner & lärare och framför allt min kära vän Josefine jag inte sett på drygt ett halvår. Så ni förstår nog hur glada vi blev att se varandra! Vi bestämde att vi ska ses nästa vecka någon dag då hon är ledig, vilket jag ser fram emot.

Nej, nu ska jag återgå till Idol och mina nötter. Ha en fortsatt härlig kväll allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback