BVC kontroll

Idag är det dags för en BVC kontroll, vilket jag egentligen hade glömt bort totalt. Hade inte kommit på det om jag inte pratade med en väninna igår om BVC m.m, så det var ju tur det de vill säga!
Det ska vara en lite längre kontroll idag än vad det varit förr med att kolla hur Melvins reflexer är, synen har jag för mig hon skulle kolla också. Jaa lite saker som ska kollas med andra ord. Sedan ska vi även kolla hans längd och vikt så att han växer som han ska, men det tror jag med tanke på att en del kläder är försmå redan.
Ska även passa på att fråga lite tips om hur man kan göra när Melvin har ont i magen och inte kan bajsa själv eller vad man ska säga. Något tips måste finnas! För min lilla älskling hade väldigt ont i magen igår ifrån 15- tiden tills 21- tiden. Ingenting hjälpte och ingenting vad kul, allt var bara besvärligt för honom, stackaren!
Aja, vi får se vad hon säger. Nu är det dags för att klä på oss och sedan åka dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback