Inte alls som förr

Igår var vi inne i stan eller rättare sagt inne vid Medis och träffade upp Josefin, Zabine & Helen på en fika. Det var ett tag sedan jag träffade dom om man säger så, kanske 6 månader om inte mer. Men nu sågs vi igen i alla fall och det var dels för att vi inte setts på ett tag som sagt och sedan dels för att dem ville träffa Melvin som de än inte hade gjort. Han fick även en liten gullig present utav Josefin som var en liten beige snutte nalle. Det komiska var att jag hade tänkt att kolla på det sammatidigt medans vi väl åkte in till stan, men slapp det. Tack igen gumman för den!

Vi satt i alla fall i drygt 2 timmar och snackade och umgicks, det var trevligt men det var inte alls samma atmosvär som det alltid brukade vara och det hade sina anledningar dock. Men man gjorde sitt bästa för att inte förstöra träffen med andra ord.
Sedan kom även Ellen och Lucas förbi och träffade upp oss. De ville ju också träffa oss medans vi endå var inne i stan det vill säga. Det är inte varje dag som vi är där inne direkt. Och det var verkligen trevligt att våra barn fick träffa varandra, visst det är ett tag till tills att dom kan leka med varandra, men när dom väl kan det så kommer vi att träffa dom rätt ofta har jag en känsla av.



Kommentarer
Postat av: Therese

Jag längtar efter er! Men snart kan vi ses igen, kommer hem till nästa helg så får vi hitta på någonting (L)

2010-03-22 @ 12:30:58
URL: http://teml.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback