Han känner på sig lugnet

Melvin ligger brevid mig och tuttar med nappen och ligger och sprattlar för fullt med armarna och benen. Haha, han är för söt min lilla korv.
Idag har vi bara varit hemma och fixat och trixat. Passade på att dammtorka och dammsuga rummet samt tvätta sängkläderna efter att jag hade ammat Melvin. Han sov som en stock i 4 timmar så det var verkligen som gjort för mig att jag kunde städa just då. Jag hann precis klart med allt och hann sitta vid datorn i kanske 2 minuter tills att han vaknade. Haha, lillplutten kände på sig när mamma ville göra något stillsamt och vaknade direkt då för att förhindra det. Men det gör ingenting, för att vara i hans närhet är jag mer än gärna!

Ska om en liten stund ta och bada honom och sedan smörja in honom och samtidigt ge honom lite bebismassage, så får vi se hur gott han sover sen. Sedan då min mamma kommer tillbaka ska även jag ta mig en lång och härlig dusch, det behövs verkligen nu efter ett par dagar, Haha!

Nej dags för att underhålla Melvin nu innan han tuttar sönder nappen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback