Storstädning & bakning

Inatt var en lite lugnare natt så att man fick sig lite mer sömn än de vad det andra nätterna har gett en. Och det var väldigt skönt! Det gjorde att jag fick extra energi idag, vilket innebär att jag satte igång och storstädade rummer vårat. Det behövdes efter dessa veckor som jag inte städat. Så nu är det som sagt rent och fräsch i varje litet hörn, mycket skönt.
Ska om en liten stund ta och lägga ansiktsmask och sedan därefter hoppa in i duschen och ta mig en lång och härlig dusch. Sedan tänkte jag baka någonting, jag blir galen snart om jag inte bakar. Ni som inte känner mig så har jag en otrolig passion för att baka och blir typ galen om jag inte bakar! Så det ska jag faktiskt göra ikväll.
Sen blir det att krypa ner i en nybäddad säng och bara mysa med min lilla prins, som förtillfället myser med mormor i hennes famn.

Nej dags för att lägga ansiktsmasken nu så att jag sedan jag fortsätta med de resterande. Vill inte att de ska dra ut på tiden direkt, för då blir det mindre sömn inatt dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback