Stora framsteg

Jag har inte mått så himla bra de senaste dagarna så det har inte blivit av att jag orkat sitta vid datorn tyvärr. Har knappt fått mig sömn heller och det är inte så jätte roligt om man säger så. Det har varit både piss och bra dagar om man uttycker sig på det viset. Varför det varit dåligt behöver jag nog inte förklara för alla vet nog hur det känns att inte vara kry i kroppen, plus väldigt lite sömn på det.
Varför det varit bra trotts att jag mått som jag gjort, beror på att Melvin gjorde stora framsteg igår eftermiddag. Jag la honom på magen och ville att han skulle träna nacken i och med att han lyfter på huvudet och vrider och vänder det till höger och vänster sida. Och det visar sig att han redan kan det?! Snacka om att jag blev chockad att han redan efter 16 dagar kan lyfta och vrida huvudet. Det sägs ju att barn kan göra det när dom är drygt 1 månad, så ni förstår nog att jag är glad!! :D

Idag har vi också bara tagit det lugnt, vi tog oss även för ett tag sedan oss en promenad bort till Coop och handlade hem lite varor som saknades. Vad kvällen väntar är ett varmt bad för Melvin och en stunds massage, sedan ska jag unna mig en varm och härlig dusch och eventuellt lägga en ansiktsmask om det finns möjlighet till det. Det behövs efter dessa dagars nätter dvs. Sen ska vi bara ligga i sängen och mysa tillsammans tills att ögonen våra inte längre orkar hålla oss vakna. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback