Sömnlösa nätter & dagar, wohoo!

Det är inte lätt att hitta någon lucka under dagtid för att ha lite tid för sig själv eller sitta här vid datorn till exempel. Vet inte om det är kolik eller om det bara är något tillfälligt med Melvins humör/mage som inte vill vara snäll mot varken mig eller honom. De är ju inte direkt lätt att veta heller vad han vill med tanke på att han inte kan prata, men vi kämpar på! Inatt eller natten till idag så fick jag nästan ingen sömn alls för att han var vaken i 3 timmar i streck och vägrade sova plus hade magvärk, så sammanlagt 5 timmar kanske och sen 20 minuters vila på dagen, lyckat liksom. Men som sagt så kämpar vi på.
Just nu ligger han och sover, men de låter som om han håller på att vakna upp igen, men håller tummarna på att han inte gör det och sover i några timmar till så att jag med kan få lite sömn. Så det är nog lika bra att gå och lägga sig nu direkt så att man får sig lite sömn som sagt.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback