Dyblöt

Jag vet inte om det var så smart att jag tog mig en dusch igår kväll, med tanke på att jag började frysa som jag vet inte vad. Skakade i hela kroppen av frossan och hade som en psykoskänsla i huvudet. Skit äckligt verkligen! När jag äntligen lyckades bli varm så blev jag fööör varm och låg ordagrant och svettades som om jag låg och solade på en strand med 40 gradersvärme! Fyfan alltså, det var inte roligt alls!!! Hoppas det blir bättre för jag orkar verkligen inte må såhär längre.

I alla fall så har vi bara tagit det lugnt hemma idag, tanken var att ta en promenad efter frukosten men jag tappade lusen totalt ifrån igen stanns. Men vi har haft det mysigt här hemma och ägnat oss åt massor med mys och närhet. Förtillfället ligger lillfisen och sover men det börjar bli dags för mat faktiskt, det var ju drygt 2½ timme sen han åt senast. Vi får se när han vaknar till, helt enkelt.

Han ligger just nu i mosters famn och myser, så jag ska faktiskt passa på och vila en liten stund tills att han vaknar igen. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback