Bara några kapitel kvar

Vi har för ett litet tag sedan kommit in ifrån en lång och uppfriskande promenad. Det är verkligen härligt att vara ute och gå när det är sådant härligt väder som det är ute nu. Man får som en energi kick helt enkelt! För det är ju ÄNTLIGEN VÅR ute nu!

I alla fall så ska jag ta och bada Melvin idag med tanke på att det inte har blivit av de två senaste dagarna som jag hade tänkt. Klockan har runnit iväg helt, men jag ska ta och bada honom lite senare då han vaknar. Han ligger som sagt och sover fortfarande sen vi var ute på promenaden. Det är härligt för då får jag lite tid för mig själv om man säger så. Inte för att jag inte vill umgås med honom, men det är härligt att få lite andrum någon gång då och då.

Ska ta och laga mig lite lunch nu och sedan ska jag läsa klart dom sista sidorna i boken. Känns lite trist att jag snart är klar med den, med tanke på att den är verkligen bra! Men men, får ta och handla mig en ny bok så att jag har något att läsa. Aja, dags för att tillaga lunchen nu, Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback