Död i huvudet efter dessa (miljontals) bilder

Fyfaaan vilken jäkla tid det har tagit att ladda upp dessa blilder! Men men nu är det gjort och det kommer kanske inte komma så jätte mycket bilder nuframöver när vi är här med tanke på att en bild tar typ 5 minuter att ladda upp...

Vad vi har gjort idag är typ att vi sovit hela förmiddagen. Varför Melvin var så trött berodde nog på att jag hade druckit Mateus rosé vin igår till middagen tillsammans med pappa så han deckade faktiskt så snabbt han ätit igen. Haha inte klagade jag inte, så jag fortsatte och sova bara!
När vi väl gått upp och bytt blöja och så vidare och myst i sängen i 1 timme så gick vi ner för att ge Melvin lunch. Lika bra att ge honom mat direkt då vi kom ner så att det skulle vara gjort, så att jag sedan kunde äta i lugn och ro. Men det blev inte så mycket lugn och ro för min del, eftersom pappa kom hem och det blev att slänga i sig en choklad croissant som han kom hem med och sedan packa väskan och sedan sätta sig i bilen åka ner till stranden där vi tillbringade eftermiddagen i 2 timmar..
Melvin älskar att bada, men dom två senaste dagarna har han dock inte tyckt om det.. Vet faktiskt inte varför, kanske för att han har fått en badring som han sitter i och badar själv. Kanske är lite läskigt för honom? För direkt när jag tar upp honom blir han tyst. Får se imorgon igen, om vi nu går dit net det vill säga, så ska jag pröva då igen.

Efter stranden har jag inte gjort så mycket faktiskt, sutti och kollat på tv, laddat upp dessa miljontals bilder, känns det som i alla fall med tanke på tiden det tog.. Sedan har jag inte gjort så mycket. Hängt upp tvätten har jag i och försig dock gjort.
Nu ska jag faktiskt ta och stänga av datorn och hoppa in i duschen och sedan lägga mig för kvällen brevid min underbara son.
Dessa bilder har gjort mig helt död i huvudet.. Aja nog fjatat om bilderna! Haha.

Gonatt på er alla hemma i kalla Sverige ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback