Cypern dag 3- Trött dag

Sorry för dåligt uppdaterande idag. Vi har haft fullt upp, men endå inte gjort något speciellt. Vi har dessutom varit otroligt trötta idag och inte pallar göra så mycket. Men imorgon är det full gång igen. Vi får se om det blir någon strand eller inte, med tanke på att de ska in till sjukan på undersökning med magen vid 11, så vi får se. Om inte, så lägger jag mig och solar då prinsen sover middag på dagen. Vill ju inte komma hem helt vit heller, haha! Så det är lika bra att passa på medan man kan, istället för att betala för att sola solarium hemma i Sverige.
Imorgon kväll är även tanken att vi ska ut på stan igen och handla de där inrednings prylarna jag hittade och sedan gå ner till pappas restaurang och hänga lite tills de stänger. För efter stängning är det tanken att de ska grilla bbq, vadå nice! Me love it!! Dock är det lite sent, men en dag spelar ingen roll.

Nog om det, nu är det tid för att sova. Ville bara slänga in ett inlägg så ni vet att vi lever!
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback