Städ & rensnings dag

En del av tvätten är på torkning, lägenheten är dammsugen och Melvin ligger och vilar. Har fått en del saker gjorda idag vilket är väldigt skönt! Har även hunnit packa ihop alla kartonger som stod i klädkammaren och fått dom slängda. Fattar inte varför jag haft dom kvar? Vad ska man med dom till egentligen? Haha. Aja, nu är dom borta i alla fall.

Ska även rensa alla lådor som finns och städa inuti. Har inte gjort det på ett jävla bra tag, så det är nog läge för det nu. Sedan ska även en del saker ner till källaren. Då vi endå kommer vara där nere då blir det nog att kolla om det är någonting där som även behöver slängas/ säljas. Har en del saker där som jag har svårt att slänga, men endå inget som kommer bli användning av från min sida, kanske Melvin då han blir lite äldre. Vi får se vad som är användbart och inte.

Nu ska jag passa på att vika den första laddningen med tvätt som är ren och torr innan terroristen vaknar igen.

Kommentarer
Postat av: Annellisaa

usch jag hade också behövt städa

2011-06-19 @ 14:26:33
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

FRÅGESTUND på bloggen nu för alla som ville att jag skulle ha det :)

2011-06-19 @ 14:26:34
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback