Låång men härlig dag

img_9298 (MMS)

Äntligen hemma efter en låång dag i jakan tillsammans med Malin & Emma. Glömde tyvärr ta några kort från idag, har bara en bild på det lilla jag köpte idag, en sak missas och det är farsans present. Bild på den kan komma upp då han fått den så han inte ser den i förväg. 

Ingen säng hämtning blev det idag heller, så det får bli imorgon kväll istället. Vill ha det gjort innan vi åker liksom. Så jag hoppas verkligen det blir av!

Just nu sitter jag och kollar på tv med ett glas vin framför mig samt en liten skål med godis. Haha, snacka om att inbilla sig att det är helg?! Ääh, vad fan vi lever ju bara en gång, så varför inte passa på!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback