En spontan kväll

Fyfan vilken lyckad ute kväll det vart igår!
Ingenting var planerat, utan allt var helt spontant, vilket relaterade till att det blev en grymt lyckad kväll!

Vad har vi gjort den senaste tiden?
Haha, knappt själv att jag vet.

Vi har väl i stort sätt umgås med vänner och familjen och bara tagit det lugnt. Sedan har mamma Emily unnat sig en ute kväll lite här och där. Det tycker jag att jag är värd!

Förtillfället ligger jag i soffan hemma hos Sandra och typ dör av trötthet! Man mår ju verkligen som man förtjänar idag. Dagens planer är många, men det är lite svårt att göra allt eftersom det bara finns en av mig. Så det blir nog pannkaka av allt så det får bli en hemma dag och mys framför tv när lillplutten har somnat för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback