Egentid är en värdefull sak

img_9499 (MMS)

Sitter på balkongen och avslutar kvällen med ett glas rosé samt en cigg på det! Mumma, kardemumma. Haha.

Strax ska även jag lägga mig, för imorgon ska vi iväg och träffa Malin & Emma. Det var ett tag sedan, så det ska bli trevligt. Sedan bär det av hemåt till morsan för att hämta en 90 säng till Melvin som ev ska ner till förrådet sålänge tills att han kan använda den. Därefter blir det som sagt att fixa badrummet om klockan inte bli allt för mycket. 

  Men det är morgondagen göror, nu ska jag njuta av ensamheten med mitt vin innan sängen väntar. 

Ha en trevlig kväll allesammans!


Kommentarer
Postat av: Annellisaa

okej så skönt:)

jag njuter av att snart sova hahaha:)

2011-06-20 @ 21:38:48
URL: http://annellisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback