Cypern dag 5

Snacka om en seg dag det har varit idag. Inte så konstigt egentligen då vi gick och la oss halv 4. Fick mig en vila idag på drygt 2 timmar och det var välbehövligt! Men är fortfarande seg, så det blir en lugn kväll hemma idag med boken. För imorgon blir det en fullsmockad dag och samma sak med torsdagen. Så en dag hemma idag skadar liksom inte.

Vi har nu nyligen kommit hem från en svettig promenad på 40 minuter. Snacka om att det rinner svett av oss alla, haha.
När vi inte är lika varma längre så ska vi ta oss en dusch tillsammans jag och Melvin och sedan mysa lite innan det blir sängen för honom och egentid för mig.
Fast innan vi tar oss en dusch så ska jag fixa lite mat till Melvin, det blir äggröra med lite smått och gott i. Vi får se vad det blir för middag för mig. Det blir nog att jag äter upp de frukter som finns. Kommer nog få panik imorgon bitti då jag inte kan äta frukt till frukost. Haha, har blivit beroende av det, och bra är väl det, för det är ju så jäkla nyttigt!

Dags för en cigg och vara lite social.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback