Cypern dag 4

Dagen började med en stor skål med frukt sallad för min del och en portion havregrynsgröt för Melvin. Det är så härligt då man är utomlands och kan äta hur mycket frukt som helst! Jag lever i stort sätt på det här, man pallar inte äta annan mat här i värmen. Så jag njuter bara!
Efter frukosten tog vi oss en timmes promenad i rask takt som vanligt, man svettas som in i helvete då man är ute och går här. Även om man går i snigelfart, så tänk er att gå i rask takt, haha!

Nog om det. Nu ligger både jag och min prins i hängmattan och Melvin har precis somnat. Vadå mysigt! Funderar på att lägga över honom i vagnen så han kan sova där, så kan jag passa på och sola lite. Det skulle ju inte vara helt fel inte. Men jag får vänta en liten stund tills han kommit in i djupsömnen så han inte vaknar då jag lyfter över honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback