Cypern dag 2

Lillskiten ligger och sover så gott här i min famn efter lunchen. Han borde vara helt slut av både värmen och allt nytt. Skönt för honom och vila sig lite innan det blir nya ting att få in.

Vi klev upp vid strax innan 9 (8 hemma hos er) och åt frukost, havregrynsgröt till Melvin och vattenmelon till mig. Därefter satt vi och smälte maten lite grann innan jag bestämde att vi skulle ut på en promenad. Shit vilken vända vi gick, en timme ungefär var vi ute och gick. Jag gjorde ett stort misstag att jag inte tog med mig vatten, jag vart såå varm att svetten bara rann på mig och även på Melvin som satt i vagnen! Snacka om bra motion att gå en långpromenad i drygt 30-35 graders värme. Det kommer det bli fler gånger av!

Då Melvin och pappa vaknat så ska vi gå bort till hans vän här borta och ta en glass eller något medan pappa ska kolla på formul 1. Tråkigt värre liksom, men men är van så att säga. Varje år samma sak!

Dags för att läsa lite innan folket vaknar och vi ska iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback