Cypern dag 1

Varning, långt inlägg!!

Shit vilken dag! Jag kunde inte sova igår natt, så det blev tyvärr bara en timmes sömn innan vi skulle iväg till Arlanda. Så jag var ganska slutkörd då vi väl skulle upp. Men upp kom jag efter att ha stängt av väckarklockan 2 gånger.

Flygresan gick väl i övrigt bra, satt brevid en mamma och hennes son och det visade sig vara några som bodde i kungsängen och dessutom gick i min syrras skola hon nyss gick ut, haha, världen är liten men endå så stor!
I alla fall så somnade Melvin direkt då planer började lyfta, vilket var jäkligt skönt, då kunde ju jag passa på att sova lite. Tyvärr kunde jag inte det, på grund av att de brevid oss satt och pratade konstant med oss. Suck!
Jag lyckades i alla fall sova till och från i kanske 1 timme, kände mig helt groggy efteråt då jag vaknade. Ville bara sova mer, men det tillät inte Melvin.

Väl framme på Cypern väntade pappa och hans tjej. Vi åkte direkt hemåt men stannade på vägen och åt cypriotisk sandwich (ååh gud vad jag saknat det!) och sedan förbi hans restaurang där Melvin fick lemon chicken med ris. Vi åt som om vi aldrig sätt mat förut, haha. Därefter åkte vi hem och packade snabbt upp väskan och satte på oss bikini och drog ner till stranden, där vi tillbringade 2-3 timmar kanske (dock i skuggan, då vi somnade både jag och Melvin på en solstol).

Sedan har vi bara varit hemma och umgåtts och lekt lite. För tillfället ligger prinsen och sover och jag ligger i hängmattan på framsidan och njuter av livet. Jag ska strax gå upp och ta mig en dusch och sedan antingen lägga mig och läsa eller sova direkt, får se hur jag känner efter duschen.

Ha en fortsatt trevlig midsommar alla där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback