Bolibompa mys

img_6032 (MMS)

Melvin roar sig framför Bolibompa efter middagen, medans jag sitter ute på balkongen och njuter av en cigg efter att ha stått och både diskat och bakat chokladbollar.  Efter Bolibompa så är det dags för ett kvällsbad innan plutten ska i säng för ikväll.  När han väl ligger i säng sedan så ska jag ta och rensa och kolla igenom lådorna som står i lilla hallen. Har inte fått det gjort ännu, så det ska fixas då. Därefter blir det även ett kvällsbad för mig också innan jag med kryper ner i säng. Fast innan allt detta ska jag sätta mig i soffan tillsammans med min prins och kolla på Bolibompa med honom!


Kommentarer
Postat av: Annellisaa

haha, tro det eller ej men du gav mig lite inspiration så det blev lite städning faktiskt:P

2011-06-19 @ 18:55:01
URL: http://annellisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback