Baklawa & fisk

Jag känner mig som en överkörd katt just nu. Det var länge sen jag kände mig såhär trött, usch! Men dagen har varit underbar och det är huvudsaken. Vi spenderade ett antal timmar på stranden och Melvin älskar havet. Ni skulle sett hur överlycklig han blev då det kom vågor och de skvätte upp på honom, haha. Min gullunge! ♥

Efter stranden åkte vi hemåt för att fixa iordning oss inför ett restaurang besök borta i Prodaras. En fin fisk restaurang som ligger vid havet, hur mysigt som helst! Därav en anledning att jag känner mig som en överkörd katt, magen håller på att sprängas av all fisk som vi åt, och inte nog med det efterrätten var nog det bästa av allt- Baklawa, mumma! Måste hitta något bra recept på hur man gör det och försöka göra det själv någon gång då vi kommer hem.

Nu ligger jag i sängen och ögonen går i kors, så det är väl lika bra att avsluta innan jag deckar med mobilen i handen. God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback