3 timmar kvar, suck!

Jag fick precis besked om att vi inte kommer gå ut förrens tidigast halv två. Haha, det är som vanligt med andra ord här borta. Pappa brukar inte vilja gå ut tidigare, fråga mig inte varför. Han sa att det är onödigt att börja fixa sig nu för jag har gått om tid. OM jag har, det är ju liksom drygt 3 timmar kvar. Faaan, hoppas jag inte hinner somna tills dess. Kanske ska ta mig en liten liten tupplur i hängmattan på drygt 40 minuter. Då lär jag vara mycket piggare sen då vi väl ska gå ut, än att jag bara ska sitta och vänta i tystnaden och bara höra endast bilar och moppar som åker fram och tillbaka. Det låter som en bra idé tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback