16 månader

img_3175 (MMS)

God morgon!

Frukosten är i magen sedan drygt 40 minuter sen och jag ligger just nu och slappar i sängen, medan Melvin sitter och leker med sina gossedjur på golvet och fick hela backen över sig. Haha gullunge!

Juste, idag bilr han hela 16 månader! Grattis grattis min solstråle!

På tal om något helt annat så måste jag egentligen dammsuga och skura, men det kan vänta lite. Dagen har ju precis börjat! 
En dag som denna så pallar man inte så mycket, motivationen är som bort blåst när det är bajs väder ute. Varför kan det inte vara sol och riktig somnar värme ute? 

Pass på detta, nu ska jag fortsätta att mysa med min underbara son!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback