9 Juli 2011

Satan va svårt det var att lägga Melvin idag. 2 timmar höll jag på och tillslut så deckade han. Jag passade då på att springa ut direkt och sola, haha. För imorgon blir det ingen tid för det tyvärr. För då kommer en del av släkten hit på drygt 20 pers och så blir det grillning på hög nivå! Så det får bli en såkallad vilodag från solen så får jag steka rejält på måndag!
Det kommer nog bli trevligt imorgon för det är väl mer än hälften som jag inte träffat, så det blir nog ett jävla liv.

Vi har även förberätt inför imorgon med bord och grejer så att det ska vara klart, så vi bara kan fixa med maten imorgon innan och medan släkten kommer. Så slipper vi det imorgon.
Nu sitter vi på pappas restaurang jag, Melvin och farmor. Vi sitter med varsinn mojito i handen, mums! Det var inte igår jag drack den. Så jag njuter. Innan vi kom hit så gick vi en vända på stan och har nu hittat och fixat alla presenter, dock är det en person kvar som saknas så det får jag fixa på måndag. För jag vet redan vad hon ska få.

Ska fortsätta njuta av min drink nu innan vi tar oss en promenad hemåt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback